پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی

News Central Province
طبقه بندی موضوعی

گارگران اراک ساماندهی میشوند

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

جلسه کارگروه ساماندهی کارگران ساختمانی در اراک به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار گردید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ، به نقل از دیار آفتاب از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین - مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان اراک در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار گردید طرح جامع ساماندهی کارگران ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت .

سید بهرام نجفی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و میزبان جلسه در سخنرانی با اشاره به وضعیت کنونی کارگران ساختمانی  و لزوم ساماندهی این عزیزان عنوان کرد هدف از اجرای این طرح بهره مندی کارگران ساختمانی از حمایت های قانونی و برخورداری از حمایتهای اجتماعی مانند بیمه - رفع منظر زشت شهری حاصل از تجمع این قشر زحمتکش در حاشیه معابر عمومی و ساماندهی این عزیزان در مکانهای مناسب و تعریف شده می باشد.

وی درادامه تاکید کرد با حمایت دستگاه ها و مسئولین ذیربط می توان این طرح را اجرایی نمود که بازخورد این طرح نیز نهایتا به شهر اراک باز خواهد گشت . 

تاج آباد مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز با تاکید بر ضرورت اجرای طرح مذکور خواستار ارائه آموزشهای لازمه در این زمینه و اطلاع رسانی مناسب به مردم توسط تمامی دستگاه های ذیربط گردید.

سایر مسئولین و کارشناسان حاضر در جلسه نیز دیدگاه های خود را در خصوص طرح ساماندهی کارگران ساختمانی اعلام و از اجرای این طرح استقبال نمودند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مقرر گردید حاضرین در جلسه طرح ها و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب در جلسه هفته آینده این کارگروه ارائه نمایند.

  • newscp2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی