پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی

News Central Province
طبقه بندی موضوعی

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

طرح ساخت قالبهای فلزی انتقال آب به دریاچه ارومیه در شرکت هپکوی اراک آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان خبر داد. 

 مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: نخستین ریزش سن در تاریخ۵ فروردین ماه به مدیریت جهاد کشاورزی اعلام شد که از آن زمان تا کنون ۹ هزارو ۸۲۹ هکتار از مزارع زیر کشت گندم خمین برای مبارزه با آفت سن مادر سمپاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ،دیار آفتاب

مرکزاصلی شهر اراک به ندرت خلوت است، مشکلات ناشی از ترافیک در همه جا موجب نارضایتی مردم و ترافیک زیاد موجب تاخیر در انجام امور شهری و کاهش بازدهی اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ، به نقل از دیار آفتاب

 به نقل از ایتنا مرکز FireEye در گزارش جدید خود ادعا کرد گروهی از هکرها که احتمالا ایرانی بوده‌اند تاسیسات واحدهای انرژی و سیستم‌های داخلی دولت آمریکا را مورد حمله قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ،و به نقل از دیار آفتاب

 در شهرستان آشتیان، در اولین روز از اردیبهشت ماه 93 و به مناسبت میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ، طرح مفتاح الجنه با حضور رئیس امداد شهرستان، مسئول طرح اکرام و کارشناس مددکاری امداد و رئیس اداره تامین اجتماعی درشهرستان آشتیان برگزار شد.

جلسه کارگروه ساماندهی کارگران ساختمانی در اراک به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ، و به نقل از دیار آفتاب

در جشن میلاد کوثر در شهرستان فراهان در نیمه های برنامه در کنار ایستگاه سلامت که انصافا زحمت می کشیدند و به مداوای رایگان مردم می پرداختند ناگهان پوستری بی دلیل بر روی ایستگاه نصب شد که کسی معنا و مفهوم این اقدام  را نفمید امیدواریم مسئولین شبکه بهداشت فراهان برای این پوستر که نوعی موج منفی را در بر دارد  و شیطنت برخی افراد و گروهها پاسخی داشته باشند.



چراغ راهنمایی و رانندگی در پیاده رو چه میکند؟؟؟