پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی

News Central Province
طبقه بندی موضوعی

اجرای طرح مفتاح الجنة در آشتیان

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی NCP ،و به نقل از دیار آفتاب

 در شهرستان آشتیان، در اولین روز از اردیبهشت ماه 93 و به مناسبت میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ، طرح مفتاح الجنه با حضور رئیس امداد شهرستان، مسئول طرح اکرام و کارشناس مددکاری امداد و رئیس اداره تامین اجتماعی درشهرستان آشتیان برگزار شد.

در راستای این طرح از 5 خانوار تحت پوشش شهرستان آشتیان بازدید و سرکشی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: کمیته امداد با اجرای طرح مفتاح الجنه اهداف مختلفی را دنبال می کند که رسیدگی به امور خانواده های نیازمند ، تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده های تحت حمایت از مهم ترین اهداف این طرح است. 

بهمنی افزود: این دیدارها با هدف دلجویی و تفقد از خانواده های عضو جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، شنیدن مسائل و مشکلات و تلاش در جهت رفع معضلاتشان با حضور مسؤولان اجرایی می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آشتیان انجام این دیدارها را به منزله زیارت و تقویت روحیه ای برای متولیان امر شمرد و در این زمینه گفت: خدمت به محرومان از جمله کارهای پرفیضی است که خدا آن را به بندگان خوب خود ارزانی می‏دارد.

بهمنی افزود: در این دیدارها، بازدید از خانواده‏ های دارای جمعیت زیاد و همچنین خانواده‏ هایی که از مشکلات درمانی و بیماری‏های صعب‏ العلاج رنج می‏ برند، اجرایی می‏ شود.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مسؤولان با دردها و مشکلات این خانواده ‏ها از نزدیک، جلب کمک‏ های آنان و رتق و فتق امور این خانواده ‏ها، از جمله اهداف این طرح است.

  • newscp2

نظرات  (۱)

  • خرید ملک و اخذ اقامت در آلانیا
  • besthomevip.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی